Micromidas Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Min 2,5 tdi 94 modell stoppet plutselig under kjøring og vil ikke starte igjen ingen registerlyd .Noen forslag til hva det kan være ?:hvaskjera Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 den kan ha hoppet over noen tenner fordi om man ikke hører register lyd, ta av det øverste dekselet å sjekk om merkene stemmer. får den diesel? går den rundt på starter'n? kan evt være motorstyringsboksen. den koster over 20 høvdinger hos forhandler hvis jeg husker riktig. kom over en på ebay for 1000kr til min, røverkjøp. Siter Nord-Norge er som resten av Norge, bare mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 (endret) Anton skrev: den kan ha hoppet over noen tenner fordi om man ikke hører register lyd, ta av det øverste dekselet å sjekk om merkene stemmer. får den diesel? går den rundt på starter'n? kan evt være motorstyringsboksen. den koster over 20 høvdinger hos forhandler hvis jeg husker riktig. kom over en på ebay for 1000kr til min, røverkjøp. jeg skal skru av noen deksel og sjekke . Hvor ligger motorstyringa på denne bilen ? Den får diesel ,og går rundt på startern . Endret November 25, 2010 av Micromidas Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 hjernern på¨de bilene ligger under kjøleveske boksen (den metalplater der spyleveske beholderen og det er festa ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Anders-Audi-ABT skrev: hjernern på¨de bilene ligger under kjøleveske boksen (den metalplater der spyleveske beholderen og det er festa ^^ Den la der som Anton sa ,dvs under plastplata på passasjersiden. og registeret var rett så det spørs om det ikke er styringa som er kaputt.Er det noen måte å sjekke denne .? Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 du burde få audi til å sjekke den ^^ da er du sikker på at den enten er defekt eller hel ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Da er bilen startet .Det viste seg å være en splint som låste fast reimjulet på veivakselen som var knekt .Samtidig som den ble skiftet så oppdaget vi en ventilskål som var ødelagt . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg