golf fan Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 bilen gikk fint og rolig på tomgang da den bare døde.... måtte dytte for å få fyret den igjen.... 4000 omdreininger.... bilen døde da, og etter dette har den ikkke startet igjen har byttet: fordelerlokk rotor tennplugger tenningsmodul coil ledning fra coil til fordeler prøvd andre pluggledninger byttet tenningslås problemer: får gnist akk i det jeg setter nøkkel på ign. når jeg skal vri et hakk til så en gnist også slutter gnisten hjelp trenger den til å starte litt fort da jeg får karosseri deler i posten Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 kjekk jordings punkter og puss det ned, kan være, kjekk om rotoren går rundt når du drar på starteren, kjekk også om regreimen har ryket Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf fan Skrevet November 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 motoren går rundt..... regreim er hel og stram og fin... Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 (endret) kjekk jordings punkter og puss det ned, kan være, kjekk om rotoren går rundt når du drar på starteren, kjekk også om regreimen har ryket Det heter vel sjekk? Dette er definisjonen på "kjekk" ifølge google: Jeg måtte bare... :D Endret November 5, 2010 av JChE Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf fan Skrevet November 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 da har man sjekket alt for å være sikker.... blinklys. vindusviskere. parklys. langlys. er borte... har kun kjørelys... bensin pumpa går og den får bensin men ikke gnist Siter Die Aller Vaerste (DAV) ( ) 1986 Mazda 323 ( ) 1986 golf tweiser ( ) 1988 toyota carina II (X) 1991 golf mk 1 karmann cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg