seikemo Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Hei, Sliter litt med starteren min, Mazda 626 1996 modell. Har tenkt å ta den ned og overhale den. Når alt er reingjort hvilke type smurning / grease skal jeg så smøre delene inn med igjen. Noe spesiell eller kan jeg bare bruke universalgrease? Steinar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Hør med mathopen start og dynamo. De ligger rett nedenfor Haakonsvern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Ikke bruk vanlig smøreffett som du tenker, du må nok ha noe tynnere, elelrs vil det gjerne by på litt trøbbel når kulda kommer, bruk f.eks teflonfett på spray eller noe. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet November 4, 2010 Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 Hva har du tenkt å smøre da? bendixdrevet på akselen?? jeg pleier bare å bruke et TYNT lan kobberfett.... har aldri hatt noen problemer med den selv i fjor vinter med sine 30 blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg