Mr turbo Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Jeg har en del ulyder av type rasling/skrangling eller vibrasjoner om du vil grunnet bassen i bilen, jeg tenker ikke på lyd isolering av dører men ting som trekket over hatthyllen, tak trekk osv. Noen forslag til hva jeg kan bruke mellom trekk og tak og hattehylle? Eller forslag til fjerning av bevegelsene i de forskjellige tingene. Bilen er en primera 00 mod p11-144 sedan Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Kva har du gjort for å få trøkket inn i kupéen? Meir trøkk = mindre volum til suben = høgare volum før skranglingen Er det mellom hattehylle og metall? Alt fungerer vel der. F.eks. skumgummi, rester av eit teppe osv. Er berre å prøve deg fram med ting som ikkje koster noke Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Kva har du gjort for å få trøkket inn i kupéen?Meir trøkk = mindre volum til suben = høgare volum før skranglingen Er det mellom hattehylle og metall? Alt fungerer vel der. F.eks. skumgummi, rester av eit teppe osv. Er berre å prøve deg fram med ting som ikkje koster noke Har ikke gjort noe for og få trykk inn i kupeen, snekret kasse og vendt elementne bakover, skal se hva jeg finner av tepperester og lignende. Ja jeg tror det er mellom hattehylle og metall, sitter noen klips som man klemmer ned i hull som holder selve trekket over hattehyllen, jeg tror mye av lyden kommer der Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 En løsning: finn ut hva som skrangler og FEST DET. Easy as that, selv om det ikke nødvendigvis er så enkelt å finne alt som skrangler bestandig ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg