Piniz Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Heisann! Skal kjøpe meg en ny spiller til bilen min, og sliter litt med å finne den jeg vil ha! Spilleren skal ha en litt stor og oversiktlig skjerm, helst "fargedisplay", men ikke et must. Må ha fjernkontroll eller hvertfall mulighet for dette. Mappe og listemuligheter, med muligheter for å bla gjennom mapper og lister med musikk. Oversiktlig, og da kommer vi tilbake til hvorfor jeg vil ha stor og oversiktlig skjerm. Har en Alpine spiller med alt for liten skjerm per idag. Elendige muligheter for å bla gjennom mapper og finne sangen du leter etter, og dårlig avspillings-display.. Vil at skjermen skal vise Artist, sang, varighet osv osv.. Ser også at mange nye spillere ikke tar CD-plater. Dette vil jeg helst beholde! Hvis noen vet hvilken spiller som passer meg, såå si ifra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Gå for en pioneer spiller du, følger me kontroll på de fleste, finner nok en modell som passer for deg ;) og det er enkelt å finne fram mapper osv au, Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hva slags bil har du? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piniz Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Har en Hyundai Coupè, 99 mod:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 gå for SONY! Mye bedre enn pioneer:) her har du jævla fra sony spiller: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7803&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 gå for SONY! Mye bedre enn pioneer:) her har du jævla fra sony spiller: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7803&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 SONY bedre en pioneer? er du rusa? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 SONY bedre en pioneer? er du rusa? Det må han vel minst være, lurer på hva som får han til å si sånt :p Har selv hatt 2 eller 3 sony spillere siste 2-3 år, aldri igjen, dårlig lyd, minimalt med innstillings muligheter. Har nå en pioneer deh7200sd ganske fornøyd, vil annbefale den til trådstarter, da prisen er mitt på 3, ikke for billig og ikke for dyr om dere forstår hvor jeg vil? jeg fikk den billigere men alikevel. er "drøssevis" av justeringsmuligheter, jo flere des bedre... er blå farge i belysning da, tror han ville ha mulighet for å velge farge men det kan ikke være så viktig. Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 ER SONY SOM ER BEST DA.NOT.di har den pioneer spillerern på pixmania for 1600kr bare så du vet tråd starter.ville tatt den jeg.mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 jeg har somregel fått med sony spillere i biler jeg har kjøpt...må vel bli en 7-8 spillere snart...alle har gått retti søppeldunken! her har du en god spiller! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25537520 Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg