licorice84 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hei! Er det noen som klarer å oppdrive et delenummer for meg? Finner det ikke hos VAG/ETKA. Hvis man følger den ene slangen fra N75-ventilen som går ned på turboen, så sitter den festet i turboen med en 12mm bolt (vet ikke korrekt betegnelse på slike bolter, det er en sånn som man fester banjokoblinger med, altså med utfreste hull i). Denne klarte jeg ikke å finne i ETKA. VAG visste heller ikke delenr på den. Anyone? Mvh Marius Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Litt usikker på hvilken del du mener, men om det selve skruen, kan du søke på "hulskrue" i begrep i ETKA. Vanskelig uten chnr på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Litt usikker på hvilken del du mener, men om det selve skruen, kan du søke på "hulskrue" i begrep i ETKA. Vanskelig uten chnr på bilen din. det er selve hulskruen jeg mener, ja. skal se om jeg kommer noe lengre med det. evt så kan jeg se om jeg finner chassinr. det er i allefall AJL-motor. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Beste forslaget mitt er N 021 074 2, den er iallefall til turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Beste forslaget mitt er N 021 074 2, den er iallefall til turboen. okei, kanskje jeg skal se på en sånn. sist så bestilte de feil, og da fikk jeg den som sitter på oil feed/return som er alt for stor. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Du får sjekke delenr på den du bestilte sist da. Om det er den samme, så har jeg gjort samme feilen :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 jepp, får ta en telefon til den lokale VAG-butikken i morgen! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 var hos VAG igjen i dag. det viser seg at skruen er en del av turboen, og kan således ikke bestilles løst... typisk. noen på VACN mente jeg kunne bestille en tilsvarende hos GS Hydro. den har 12mm hode og er ca 23mm lang, hvorpå ca 10mm er gjenget opp. skruen ser i allefall sånn ut: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 fikk svar fra turboservice: Det er nok en banjo hullskrue M8. Altså 8mm diameter med metrisk gjenge. Sitter på mange turboer på VAG kjøretøyer. dette kunne de også levere, så da satser jeg på at det ordner seg:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg