Bella Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Vindusviskerne mine har tatt kvelden, og etter en del lesing på bilforum ser jeg at det ofte er overføringen det er noe galt med, og ikke motoren. Og det var det visst med mine også. Trodde det var en grei sak å få disse byttet, utfra hva jeg har lest. Men, jeg fikk beskjed at på Opel Zafira sitter visst disse fast i motoren og hele greia må byttes. Altså en dyr afære. Hvorfor er det slik på Opel, men ikke andre merker? Noen som kan belære meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ingenting er som oftest likt mellom merkene, er bare slik. Du må nok kjøpe ny motor med mekaniskme. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg