Gå til innhold

Elektrisk feil -97

Ranger emnet


Edguy

Anbefalte innlegg

Peugot 406 2.0 diesel, stasjonsvogn

 

Dette er bilen til eksen. Hun er borte og jeg disponerer bilen og har selvsagt lovt å se på hennes problem ettersom jeg er "så flink med biler" som hun så søtt sa... Kvinnelist sier jeg da, men lover likevel å se på det ettersom jeg er snill av natur. :blah:

 

Hovedproblem:

Nærlys har sluttet å fungere, sikring (nr 12) smeller ved ethvert forsøk på å sette inn ny.

 

 

Denne sikringskretsen går jo på venstre nærlys foran, bremslys osv. Lurer på om det finnes noen "standard" feil i denne kretsen som har vært funnet før eller om jeg må lete vilt og hemningsløst? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår