mordi87 Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Syke mann :D Metallet kom til live der ja :P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 kult. jeg hadde 2 rockford Power T2 elementer før. men di bare sprang jeg helle tia. men denne holder som bare det :P åja jeg skal hell-lakere bilen. Krid hvit. også lurer jeg på å handle meg Porsche D90 felger eller noen BBS RS felger:P og sviese frontfangern. må gjøre litt:D aah :P villet gått for 18" Chroma D90 felger, om ikke du liker de, så vil jeg anbefale 18" hvite BBS RS med polert kant :) og når det kommer til bilen karosseri-messig. hva med "sveisa" frontfanger, med US-markeringslys og VR6-leppe? Og har du vurdert perlemor hvit? og selvfølgelig noen flere chroma detaljer? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Syke mann :D Metallet kom til live der ja :P hehe jo takk:P ja er det som skal til :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 aah :Pvillet gått for 18" Chroma D90 felger, om ikke du liker de, så vil jeg anbefale 18" hvite BBS RS med polert kant :) og når det kommer til bilen karosseri-messig. hva med "sveisa" frontfanger, med US-markeringslys og VR6-leppe? Og har du vurdert perlemor hvit? og selvfølgelig noen flere chroma detaljer? ja det hadde vært rått. har lyst på en reign og fin stil. ikke noe averdrivi no;P hehe. ja lurte litt på det:P Ja det hadde vært rått. det skal jeg ha us:P men vr6 leppe eller golf 4 leppa. den som bygger utover:P har fått en av en kompis:D ja lurte litt på mere chrom også:P får se. lakken hadde vært tøft med hvit perlemor, men spørs på nyansen i laken :P den kan se litt møkkete ut vis jeg velger feil farge lissom :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 må ha panser bh trur jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 jeg har noen deler jeg skule ha blitt kvitt:P men er vell ikke lov å legge noe ut for salg her, men da får jeg bare slette det vis jeg ikke får lov. selger en Gti girkasse. 5trins. corado g-60 bremser. og gti bakstiling med sivebrems, kompett! og en disel turbo. gi bud. evetulet butte med noe innresangt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Regner med at det orginal-turbo som du skal selge? Har du da KKK eller Garrett turboen? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Regner med at det orginal-turbo som du skal selge?Har du da KKK eller Garrett turboen? ja stemmer det, er org. trur det er en kkk. fra 1992-1994mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Mye skal du ha igjen for den da? Har en AHU-motor som skulle hatt en overhaling, men turbo'en som sitter der har sett sine bedre dager :P Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 (endret) Mye skal du ha igjen for den da?Har en AHU-motor som skulle hatt en overhaling, men turbo'en som sitter der har sett sine bedre dager :P nei ikke mye, den skal du få bilig. 250kr? :P her er det bilde av den :P http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=25300211 Endret Desember 3, 2010 av christianskaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 syyyykt rått og se bilen bare vrir og vrenger på seg når du spiller :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Ser ut til at det er KKK turbo ja :) Hvilken tilstand er den turbo'n da? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Slik turbo som sitter på min bil det :) er visstnok god for 140 diesel hester ;) fiin bil forresteN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solbakkjen Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Syykt anlegg i en golf:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianskaret Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 (endret) jo takk:P hehe. har fin stilt det nå. så nå spiller det bedere:P hehe. turboen, er vell grei vil jeg si, den har fått litt vann på seg, så jeg trur den skal gå. er ikke my slark heller. litt skal det være:P derfor te den prisen:D her er en Vidio te. hehe. trøkk må man ha :D http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150104901046257 Endret Desember 9, 2010 av christianskaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg