Danielsm Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 har nå en opel omega 2.2 2001 stv som jeg bruker på jobb og til daglig. og den er veeeeeeldig dyr å drift. så hadde vært kjekt med en liten bil som jeg kunne ha brukt på fritiden og i helgene og slikt. for når jeg kjører hjem til foreldrene mine i helgene så går det så mye bensin. krav: - gjør ikke noe om bilen er 20 år eller eldre. men ikke eldre enn 86-87 modell - MÅ være forhjulsdrift - MÅ være jallabillig i drift - MÅ være en bil som er billig å reparere. helst slippe å reparere så mye. - Billig som mulig - billig forsikring - gjærne eugodkjent eller minst 1 år til neste eukontroll - IKKE turbomotor - IKKE stv - størrelsen av nissan micra eller vw golf er fint pga bilen jeg har er stv har sett litt på eldre nissan micra og honda civic og mazda men synes mazda blir for stor. men japse biler = rust. så er det japse bil må den være nærmest rustfri. Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg