Hawkon Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 er det adapter elns med den? til å koble på pipe med slangeklemme... send meg pm om det er, ikke interessert uten. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jamez Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 det er ikke adapter på den... er rimelig lett å få ordna det da... kan fikse med ett rør på bunnen slik at du kan koble med rørklemme... Kan fikse i den dim du ønsker (mellom 2" og 3") for 200kr ekstra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 fikser du med adapter -> 3" så tar jeg den for 900,- :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jamez Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 okei... da sier vi solgt ;) Send meg en PM da, så blir vi enig om jeg skal sende på oppkrav osv... Gi meg ei uke på å få fiksa adapteret... Er borreist til litt uti uka nemlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg