Henriette87 Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Hei! Noen som vet hvordan jeg skal få fjernet en orginal Toyota Carina Radio? Den sitter rett å slett bom fast! Har prøvd det meste, så nå ser den ikke ut som en radio lenger heller.... Trenger virkelig hjelp!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Først og fremst lå denne tråden i db-drag-forumet,så jeg flyttet den til riktig sted. Så kan jeg fortelle deg at den originale radioen er festet med (minst) 4 skruer, og for å se disse skruene må du fjerne alt av deksler rundt radioen. Nå husker ikke jeg akkurat hvordan det ser ut i carina(og vet heller ikke hvilken årsmodell du har), men det pleier å dreie seg om et ganske stort plastdeksel som går rundt varmeapp.betjeningen, luftdyser og klokke. Dette dekselet henger også i skruer, og de får du øye på hvis du kikker litt nøye etter. De sitter ofte på skrå fra undersiden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette87 Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Tusen takk for svar:) Skal prøve dette, så får vi se om jeg får det til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Du får det nok til! Det er en tidkrevende drittjobb, men fullt overkommelig. Det er ihvertfall ingen som stjeler disse originale spillerne når de sitter så godt fast :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg