kenneth71 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har en 9000 turbo til salgs! Bilen er lilla med noe slitt lakk på panser. Den starter og går bra men noe slitt turbo, Denne bilen har ikke vært på veien siden 2001 men er ikke så mye som må til for å få på veien, sorte skinnseter,takluke,klimakontroll,el seter og stylingsett. bilen er gått ca 180000 miles. Kan kjøres med prøveskilt. Jeg selv har kjørt bilen nesten daglig med andre skilter (bor på landet) Hadde tenkt meg ca 4000,- for den. Send meg mld viss dette kan være noe for deg!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth71 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Her er noen bilder av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth71 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Det er bare noe av stylingen som er montert men det følger med komplett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth71 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Må få bilen bort fort! Så dere kan få den for 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg