Rotax - Power Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Heisann! Har montert en Kenwood KDC -5047U og da har jeg mistet lyden i høytalerne i dørene bak. Regner med at det er en orginal forsterker eller noe slikt på disse? Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake lyden uten å måtte bytte til org spiller. Har også problem med å få "minne strøm" Spilleren nullstiller seg hver gang jeg tar ut nøkkelen. Hvilken ledning skal jeg koble her ? Håper og takker for svar : ) Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Angående siste spørsmålet ditt, må du bytte om rød og gul ledning i iso-klossen. Vanlig på VAG og mange andre biler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Sitter iallefall en forsterker på høyresiden i bagasjerommet, bak trekket. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Du må ha en slik: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=667&katid=260&mid=m436&vn=736 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg