Aneich Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 hei, jeg har en 89mod sierra sedan, me sentrallås. og når jeg låser bilen så vil alle dørene låse seg men ikke baklukken!? noen som har vert borti samme problem? har prøvd å smøre låsen men virker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 låser seg ikkje? skal den låse seg? du må jo bruke nøkkel for å opne den? Veit ikkje eg also... men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 nei du må ikke bruke nykkel for å opne bakk... men har fått det til nå å virke manuelt med nykkelen men sentrallås motoren virker ikke som den skal, vil ikke låse bakkluken når jeg låser di andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by Aneich nei du må ikke bruke nykkel for å opne bakk... men har fått det til nå å virke manuelt med nykkelen men sentrallås motoren virker ikke som den skal, vil ikke låse bakkluken når jeg låser di andre. Prøv å skaffe deg en ny en? Sjekk knoksen.. http://www.knoks.no :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 he sjekt på knoksen i dag, og di hadde ikke inne, men he snakt me en så trudde han hadde, så eg får snart svar... fant ud av at an va svidde, den lille elektromotoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg