TurboAlven Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 som tråden tilsier så skal golfen få ny girkasse.. spørsmålet er bare, hvor mye må byttes for at dette skal passe? må jeg bytte gir overføring eller kan jeg bruke den gamle? noe annet jeg må huske på? utvendig er kassen lik tror jeg, begge er til foroverlent motor (1,3 å 1,4L).. :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 ingen :( ? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 har du snakket med møller?? det koster ikke noe og spørre =) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Kryp under bilen å se hvilken kode girkassen din har, skader heller ikke å slenge ut bilde her. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 uten å si noe helt sikkert, tror jeg nok ikke det skal være store problemet da antall gir bare er "innmaten" i girkassen. kan være forskjell på drivakselflensene. =) giroverføringene skal være lik på begge mener jeg. Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 har du snakket med møller?? det koster ikke noe og spørre =) Møller er nok ikke noe å spørre om slikt, og om koden på kassa er forskjellig kan det også hende kassa passer. Om drivakselflensene er forskjellige er det vel bare å bytte de? mener å huske at de sitter med en sentermutter. Og om det er 1.8 motor i begge skal blokka også være lik. Det kan hende du må bruke disc fra G3 også men utløsermekanismen er lik iallefal... Og er svinghjulet feil går det også an å bytte dette. Og SÅNT veit dem ikke på Møller... Det har jeg spurt om før. Så det er nytteløst. Giroverføringa passer fra 4 til 5 trinns, Jeg har satt 5 trinns i både Golf 1 og 2 som opprinnelig var 4 trinns, man må bare lage en liten bulk i torpedoveggen på venste side og så må man trykke spaken ned for å få den i 5 gir. Det meste går bare man er litt kretaiv. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 se der ja! der fikk jeg et skilt svar jeg håpet på! takker :D da satser jeg på å begynne demontering til helja muligens :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg