TurboVolvo Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Heisann. må bytte krana til varmeapparatet. er dette en stor jobb? noen som har noen tips/triks? :) kan bli en kald vinter uten denne erstattet. kran har jeg, så er bare byttet som må til. :) takker for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 1) tappe av vannet fra frontradiatoren FØR du åpner noe ved varmeregisteret. :win 2) ikke bryt. Det er gammel skjør messing/kobber og solid/massiv gummi. 3) finne ut av om du føler behov for den temperaturfølertråden som stikker inn i varmeapparatpakka. 4) smøre pianotrådene til spakstellet med teflon eller whatever your cup of tea. Og gå over endene så de ikke hopper av i -20´C. Samme med klipsene som holder wire/trådstrømpene. Spesielt den til krana er ofte slarkete. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboVolvo Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Så ganske greit ut det der :) eneste jeg lurt litt på var det der om jeg hadde behov for den temperaturfølertråden?? :) ellers takk for hjelpa. håper at det blir mulig å kjøre bil i vinter uten lue og votter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg