Gå til innhold

Prosjekt bil nr 2 / Søndagsbil

Ranger emnet


drinking

Anbefalte innlegg

Takkar!

Ja det kom ett par skudd i mørket forslag ja. Tror jeg har riktig kurs. Detta blir sikkert bra. Gøy uansett!

Det er han her jeg skulla ha snakka med

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198010

Hvis du kan skaffe epost'n hans så hadde det vært topp!

Virker som om det skal bli bra dette;)

 

Fant ikke adresse, og ikke er jeg så begeistret for fyren heller, visa versa, men her er ihvertfall mobilnummeret hans: 93287739

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er medlem der. Hvem skal du ha fatt på?

 

Har også felger til deg, du som leiter etter det.

 

Disse:

IMG_2034.jpg

 

Utenom det, så ser jeg det blir skrevet mye tull på dette forumet som vanlig, og prioriter i den rekkefølgen du vil. Om det er noe småfiks på bilen teknisk sett, så fiks det først og prioriter heller karosseriet til slutt. Hjelper ikke å ha en bil som ser fin ut hvis den er helt utedass teknisk;) Dessuten, en skikkelig maskinpolering gjør store underverker.

 

Bilen ser bra ut, og interiøret var en innertier;)

 

jeg regner med det du kaller tull blir referert motmegh, mads.

Dette er en prosjektbil så hvorfor ikke få ting gjort 100%

forslagene jeg nevnte var ikke nødvendigvis i riktig rekkefølge.

og hadde du lest alt jeg skrev hadde du ikke skrevet det du gjorde, god kveld videre. :)

:thumb

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så klart er det viktig å få det tekniske først i orden

Men tenkte han ville etter hvert finne verkste for å gjøre dette skikkelig. siden det er søndagsbil.

 

Men men forslaget var bare mine 2 cents. selv om jeg ikke baserte på noe ordentlig rekkefølge bare ramset opp

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå karer;)

Alle forslag mottas med glede. Rekkefølgen er ikke så viktig. Tar det kosmetiske som kommer og det tekniske etterhvert som ting melder seg. Det er en bakside ved det å kjøpe en bil som har blitt brukt så lite. Det er at når den først blir brukt så går ting i stykker. Ref mansjetten på høyre drivknute. Den var i god form når jeg kjøpte bile for kort tid siden. I følge selger så var bensinen på tanken i fra herrens år 2007!!

Karroseri messig så er jeg litt i tvil. Det er mange små riper, lite med bulker. Akkurat det man kan forvente på en snart 22 år gammel bil. Utover det så er lakken bra. Det kan såvidt sees på ett par av bildene. (speilbildet i lakken) Tar en runde med rubb, lakkrens og polish en dag det er litt mildere.

Grunnen til at jeg maser litt om felger at jeg synes de orginale felgene med fullprofil dekk er driiiit stygge.

I topic så står det riktignok søndagsbil, men bilen har selvfølgelig blitt brukt hver eneste dag siden den ble kjøpt. Kjører heller golfen enn familie dieseln.

Golf er jo rimelig enkelt å skru på, jeg har garasje og verktøy. Så den blir ikke levert på verksted før en evt eu kontroll. Eller lakkering:)

 

Takk til massern for tlf nr. Jeg har registrert at det er litt sutring på vwa forumet. Samma det da, jeg er bare ut etter ett sett hjul:)

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten snikk titt på reservehjulsbrønn og reservehjul.

Ser nytt ut der ogsp:)

24102010613.jpg

24102010614.jpg

Senket viskern bak med det samme. Ser bedre ut sånn enn midt på ruta.

24102010615.jpg

 

Har sett litt bilder av Golf i det siste, og jeg må si jeg har veeldig lyst på skjermbredere. G60 eller 16v, tips om hvor det lettest, billigst skaffes. Kan fort bli nødvendig med slike når breie hjul blir montert. Må sikkert fjerne skvettlappene, men de er ikke så tøffe at det gjør nå.

Endret av drinking

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvist vi sier 300,- for begge lampene, også betaler du frakt?

 

Joa, 300,- høres sikkert greit ut det. Men jeg har ett par lokale helter som pusher deler, da slipper jeg frakt. Og som nevnt tidligere så heller jeg mot klarglass lykter. Koster ikke all verdens. Men takk for tilbudet. Jeg sier i fra om det skulle bli aktuelt!

R135

╚╬╬╝

24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår