Super-Ida Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 -Du vet at gener for havesyke og forfengelighet er dominant hos folka som kjører Audi Avant -En rumpe frøs fast i et sete, desember er kald med Audi TT -Han ville ikke engang inn for å ete, han som hadde kjøpt seg en Coupé GT -Et drapsvåpen skjult i en anonym slire slik kan du beskrive en Audi A4 -Man kan ikke annet enn beundre, den kjekke mannen i Audi 100 -Legge ut penger - fikse og plundre, slik er livet med en Audi 100 -Som Askeladden hylte han ”jeg fant, jeg fant” nå ble det håndskrudde MOMO-felger på hans Audi Avant -Hvis du stopper og går på do, merkes det på aksen i din Audi A2 -Han og kona kom skikkelig på kant, da hun insisterte på at deres nye bil måtte bli en Avant -Som Frognerpark-konserten med Pavarotti, først litt hyl og harking så full stopp i min Audi 80. -Han følte håpet om arvinger plutselig forsvant, da dekkspaken glapp under hjulskiftet på en Avant -Han og kona var helt på kant - da hun insisterte på at det var hennes Avant -Det gikk som med trollet da sola rant - vinduet sprakk hans Audi Avant -Jeg spinket og sparte, samlet flasker med pant, men fikk aldri nedbetalt min Audi Avant -Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80 -Jeg synes selv jeg er ganske vittig, der jeg lager rim i min Audi 90* -Gasse og styre, bremse og gire, alt dette er trist i en Audi A4 -Han brukte hele lønna på felger så flotte - for å dra mere damer med sin A8 -Vi kunne ikke annet enn å flire - da han kvælte sin lynhvasse Audi S4 -Jeg skjønte det ikke var noen fremtid da kjær'sten min kjøpte seg Audi 50 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 hehehe ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 http://www.bilrim.no Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 "Alle barna elsket turbomotorer unntatt Rhonda, hun likte lyden fra en VTEC motor i fra Honda " hehe .. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 haha ja du er i gang her allerede pololars :) Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg