nismo21 Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hei jeg har akkurat kjøpt meg en Hyundai Elantra 1.6GLS 1994 Modell. Jeg sliter med å få av dørpanelet på begge sider. Jeg fant 4 synlige skruer, jeg har elektriske vinduer å, jeg fant ingen skruer bak den lille elektriske boksen til vinduet. Jeg prøver å dra av panelet men sitter skikkelig fast å er redd jeg kommer til å brekke det. Her er ett bilde av panelet. Noen som kan hjelpe meg ? Jeg finner ikke noe på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg ville bare si ifra om at jeg fikset det selv :) Bare skru ut alle synlige skruer, der etter fjern dekselet på dørhåndtaket å den elektriske bryteren, etter det så tar du en kniv bak panelet å spretter opp alle klipsene. (du må selvfølgelig ta i litt) men ikke for mye, jeg klarte å knekke 2 klips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg