vigst Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 (endret) Hei. jeg får ikke åpnet bakluka med fjernkontrollen på nøkkelen og ikke virker trykkbryteren på luka. Får kun åpnet med nøkkel.Har bytta trykkbryteren, men funker fortsatt ikke. Det kommer oxo inn litt vann på passasjer sia. Tror det er fra døra. Men åssen kommer det inn? Setter pris på hjelp. Endret Oktober 10, 2010 av vigst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hei Når det gjelder bakluka, så er det nok microbryteren til bakluka som er røket. Denne selges på møller, og er et velkjent problem på 3bg. Mye av grunnen til at disse ryker er lekkasje fra spylerdysa på bakruta. Jeg fjernet hele bakruteviskeren på min på grunn av dette da dette ikke er påbudt, men gir en 2er feil på eu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vigst Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Takker så mye for svar :) Har i dag prøvd å bytte låsen(er vist en microbryter der oxo) og den saken som vaieren er hekta på, men til ingen nytte. Har demontert nøkkellåsen oxo. Blir ikke klok på dette :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Sjekk comfortstyreenheten. Den ligger under gulvmatta forran førersete i en sort boks. Sjekk om den har vært utsatt for vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polly90 Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 hei, har samme problem med bakluka mi.. tok av dekslet på bakluka og når jeg trykte inn den lille tappen som er over vaiern begynte vaiern og bevege seg.. så hva gjør at den ikke beveger seg når jeg trykker inn knappen på bakluka? skal vaiern være fast i tappen? Siter Vw Passat 1,9tdi 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg