halsen89 Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Skal handle meg en Ram etterhvert, så sitter jeg å lurer på om jeg skal velge bensin eller diesel? Hva er fordeler/ulemper?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Slenger meg på her da jeg har samme spørsmål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 med mindre du er millionær så ville jeg gått for diesel.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Tenker du økonomisk så velger du diesel, tenker du med hjertet så gå for bensin. ;) Diesel, the fuel of satan! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Gå for diesel - rimeligere i drift og mye mer slitesterk enn bensin. Jeg har nr. 2 Silverado Duramax Diesel nå, meget økonomisk, spesielt på forsiktig lang kjøring ( helt ned til 1 l / 10 km). Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zim$lim Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Skal handle meg en Ram etterhvert, så sitter jeg å lurer på om jeg skal velge bensin eller diesel? Hva er fordeler/ulemper?? diesel forbruk på 1 på motorvei, 1.5 med 4wd inne og leking utfor veien, lastebil regga, høy bom avgift eu hvert år, bensin, hmm varebil regga, høyt bensin forbruk, eu annenthvert år, stod på samme valget for 6mnd siden, jeg gikk for diesel, angrer ikke :) Siter Can`t Dodge it? Ram it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Diesel går godt nok, man får jo tuna de litt også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge Ram-BO Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Mor eller datter....? Bensin selvfølgelig ! Siter IF YOU CAN'T RAM IT - DODGE IT, THEN GO OUT OF THE CAR AND KILL IT WITH YOUR FISTS !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg