mr_flow90 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i en av disse frontfangerene? Og de ekstra refleksene som er mellom skiltet og lykten? PS: Mange fete corollaer her til de som vil se! :)http://www.pakwheels.com/forums/wheels-fan-clubs/146616-88-90-toyota-corolla-fanclub Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bare å ringe Toyota Pakistan, Mayalsisa eller Filipinene der disse bilene med de fæle HiLux lyktene og frontblink-hjørner fra Corolla KE20 kommer fra. Er flere enn deg som spør om det samme. Eller bare kjøpe en AE92 GTi fanger av meg om nødvendig modde litt. http://www.cardomain.com/ride/2506387 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Fant litt greier på Ebay. Men noen som vet hva jeg kan søke på for å finne de refleksene(?) som er mellom lykten og skiltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 hei. kanskje du kan søke på google eller gå inn på utlandske toyota forumer feks Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 og leppa under frontfangeren kan du bruke renault laguna leppa det er mange som har gjort det har jeg sett på nettet men tror ikke at dem passer rett på men må sikkert kappes litt osv for at den skal passe Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg