PandaOnTurbo Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei! Monoblokka mi går i protection mode, har målt på batteri og på monoblokk og måler +/- 13V begge steder, har trukket 35mm2 kabel hele veien. Har brukt en Y split på RCA og har bare laska remoten (har nemmelig en 2 kanaler som driver et par 6x9. Det jeg syns er merkelig er at jeg kan sette i nøkkelen, 6x9 begynner å spille men ingen sub:( Så kan jeg skru av tenninga, nappe ut RCA og Bass controll remoten av monoblokka, sette på tenninga og volla den går ikke i Prot. Mode, så kan jeg sette i RCA og Controllen og subben spiller! Noen som har opplevd noe lignende eller har noe tips til å fikse det? Beklager hvis det ble en rotete post ( sitter i garasjen og skriver på en pda shit) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Kva slags forsterker har du? Kva slags høgtaler(e) har du? Kprleis har du koblet høgtaler(ene)? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PandaOnTurbo Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Har en 5k BM monoblokk som driver en 12" BM TPO DVC ( Har kobla spolene i parralell) Kjører rundt 1370W på elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Eg prøver å finne ut kva slags last suben har og kva forsterkeren er beregna på å tåle. Eg finner ikkje ut dette. Har du opplysninger om dette? Kva skjer om du seriekobler spolene? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PandaOnTurbo Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 manualene ligger ikke på nett, men kan skanne dem inn til uka ( har dem ikke her) Men syns det er rart at å nappe ut RCA kontaktene og slå på tenninga så sette RCA kontaktene inn igjen fikser problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 manualene ligger ikke på nett, men kan skanne dem inn til uka ( har dem ikke her) Men syns det er rart at å nappe ut RCA kontaktene og slå på tenninga så sette RCA kontaktene inn igjen fikser problemet Å koble bilstereo med strøm på er iallefall ikkje å anbefalle! Prøv å seriekoble spolene på suben. Kan væra for låg last til forsterkeren. Og so er det å sjekke alle strømkontaktene. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg