Hans Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Har knust en felg på bilen min og trenger helst ny.. De er grisedyre synes jeg, koster 5900 stk... De importeres av Purewheels, men de har visst gått ut og de klarer ikke skaffe dem.. Hva kan jeg gjøre da?? Bare hive de 3 andre..? Han sa og at i utlandet heter dem noe annet... Help :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Du må slutte å poste generelle spørsmål på Kjøp&Salg, det er kun ment som en markedsplass. Tips/råd om felger må du poste på Annet bilrelatert, Teknisk eller under respektive biltype. Dette er 2.tråden din på kort tid som jeg flytter derfra nemlig... :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Ok, takk ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Det finnes jo firmaer som sveiser felger.. hør med http://www.felgretting.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er alt for stor skade... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg