Polo Classic Skrevet November 11, 2010 Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 kullfiltertank. Skal sørge for at bensindamp ikke blir sluppet ut i det fri, men resirkulert tilbake i tanken Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2010 Ok, da vet jeg det :) Og så får jeg finne en måte med de drivakslingene :p Men det var også den bensinpumpen. Finnes det pumpe i tanken til golf2? Eller kanskje et alternativ som ligger utenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Da har jeg vært på Biltema og handlet litt eksos :D Manglet en halvmeter midt under bilen, etter motorbytte :D Står sports eksos på fra før, ifølge forrige eier :p Dette blir mest sannsynlig fikset i løpet av helgen, men må få ferdig alt det elektriske først. ER jo fa*n ikke plass til så masse ledninger i G2 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Bilen starter og går somen klokke! :) Men da er det alle småfeilene da -.-' Bilen blinker ikke til høyre :S Lysbryteren fungerer ikke (finner ikke ut hvor jeg skal koble plussen til den) Lampene i speedo kommer ikke på før man starter (lading, oljetrykk osv) Og at den ikke lader :s Vet det er noe med koblingene, men finner ikke ut av det :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Blir bra detta! :) Lest igjennom tråden din, og ser dere nevner at du hadde prob med tempen, min blir også varm, når vi jager den, passerer litt over midten, men så går den ned igjen :) også, plussen til blinklyset? (hvis det var dt du snakka om) så kan du jo koble på plussen på batteriet : p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Tak for svar :) Det med kjølingen var på den forrige motoren :p HAr problemer med at jeg ikke får slått over på parklys med bryteren. Er en rød kabel fra bryteren som ikke er koblet til, men jeg får på langlys om jeg setter den på nærlys på bryteren. Bensinmåleren og temp-måleren fungerer heller ikke. Samme med ladelys, oljetrykkslys og de andre som skal lyse når man tar på tenningen. Det går en blå og hvitstripet ledninge fra speedo, som jeg ikke vet hvor skal. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 God å sjå at bilen går! :D Men selvfølgelig er det jo alltids noko småputtel med det elektriske, kommer jo nesten ikkje unna det. :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Bilen går som en kule den nå :D Fikk festet drivakslingene inatt, med stor hjelp av min bror :D Men det er det elektriske som jeg har nevnt tidligere. Speedometeret er helt dødt, bortsett fra lyset som er der og pilene til blinklysene :s Noen som har koblingsskjema på golf 3 eller? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Bilen går som en kule den nå :DFikk festet drivakslingene inatt, med stor hjelp av min bror :D Men det er det elektriske som jeg har nevnt tidligere. Speedometeret er helt dødt, bortsett fra lyset som er der og pilene til blinklysene :s Noen som har koblingsskjema på golf 3 eller? :lol: Finnes da ikkje Haynes bok for denne bilen da? :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg