thojen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 passer hovedsylinderen til clutchen på Golf G60?? Har du denne? Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har høytalerdeksler forann. Gi bud. Det er gule koni coilovers ja. Raymond Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Den ble solgt med gearkassa.... Raymond Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by RS2-GTi Jeg skal gi deg en knalltilbud :P 5000,- Gidder ikke pruting. Kan si at jeg nå skal ha 6000 for dem så får du dem for 5000 om du vil. De blir alltids solgt til våren uansett. Men vil du ha dem ligger dem nå i kjelleren. Raymond send de nedover sammen med skjermbuene til corradoboy du ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Mye skal du ha for IC'n ? Passer rett inn, eller trengs det modifikasjoner? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Den orginale ic'n ? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 er vel ikke orginal den det er bilde av? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Bilde ??? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 har du kupeviften ? (klimaanlegg) . 100 kr for høytaler dekslene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Var ikke klima på denne ... Og høytalerdekslene var limt på eller noe, så når jeg skulle plukke dem av så gikk dem til heden ... Har det meste av karosseri, baklykter, bakluke, litt dashboard, noe understell etc. Kan vel selge hele bilen for et greit bud i tilfelle noen har kræsja en corrado og trenger masse karosserideler ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 har du igjen eksosanlegget ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hoho, noe av det .. hehe ... betaler deg om du monterer det på din bil ;) Hva mangler du ? Send meg en mail på raymond@rs-concept.com så kan vi finne noe nytt til en god pris Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 noen som vet om det e samme kupeviften med eller uten klima anlegg ? eg vet egentlig ikke om eg har klimaanlegg e det når det e blå ikoner på noen av vifte posisjonene?. Kupeviften min bråker så jeklig har byttet børster men opplagringen e bøtt føkked Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ring møller og spør. Sjekk om det er samme delenummer. AC trekker bare effekt uansett anger2 Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 oki får finne ut av det. så fall håper eg du legger den av t meg . skulle kjøpt ny men bunken me regninger og bøter e for stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg