Gå til innhold

daniesands: VW Passat 1995 2.0i STV - spørsmål, langtidstråd ol.

Ranger emnet


daniesands

Anbefalte innlegg

Ser for meg ut som veivhusventilasjon.

 

http://www.bilforumet.no/teknisk/124871-veivhusventilasjon.html

 

TAKK! Det trengte jeg! Men hvis jeg da bytter ut hele det 75mm røret med ett nytt 75mm sølv, må jeg da ha en catchtank fra veivhusventilasjonsboksen? og inn i bunnpanen ? eller bære en sirkulasjon med et filter? Hvor kan jeg da får tak i denne catchtank'en? Tok en titt på Biltema men fant ingenting :O

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK! Det trengte jeg! Men hvis jeg da bytter ut hele det 75mm røret med ett nytt 75mm sølv, må jeg da ha en catchtank fra veivhusventilasjonsboksen? og inn i bunnpanen ? eller bære en sirkulasjon med et filter? Hvor kan jeg da får tak i denne catchtank'en? Tok en titt på Biltema men fant ingenting :O

 

Jeg har slik åndings sak på topplokket mitt jeg også, det var et rør som gikk til luftfilter røret.. Jeg tok av slangen, og satt på et lite kn filter.. Har ikke hatt noe problem =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slik åndings sak på topplokket mitt jeg også, det var et rør som gikk til luftfilter røret.. Jeg tok av slangen, og satt på et lite kn filter.. Har ikke hatt noe problem =)=)

 

yz16501.jpg

 

Så hvis jeg bestiller da dette røret så kan jeg bruke slangen (rød pil) og koble på veivhusventilasjonsboksen? :)

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører med Ta Tecnix justerbart, så lang har det vert bra. kanskje en anelse jævlig stivt:D

 

Syncro er firehjulstrekk

 

Takk! Hva er det som egentlig er forskjellen mellom justerbart og vanlig senkesett? Kan jeg justere senkesettet ved å trykke på en knapp? Eller er det ikke så enkelt? :P

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hva er det som egentlig er forskjellen mellom justerbart og vanlig senkesett? Kan jeg justere senkesettet ved å trykke på en knapp? Eller er det ikke så enkelt? :P

 

Hvis du ser på bildene av et justebart vil du se at det er gjenger på fjærbeinet, så for å justere så må man skru av dekket og skru opp mutteren som holder fjæra. Men når man skal ha det orntlig høyt så tror jeg at man må skru av demperen eller bruke en fjærklemme.

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Heisann! åpner heller min gamle tråd for dette istedet før å lage nye.

 

Har noen spørsmål anngående spredere til bilen min. Er på utkikk etter spredere men er usikker på om at det er bare å strekke en kabel ned til lysene/refleksene og koble på et lys og simplere kan du ikke få det?

 

Hvis det er mulig å få kjøpt til denne bilen så pliiiiiiiis gi meg en link! :D

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår