mopar383bb Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Er det noen som har greier på hva det er Tikking fra ene toppen på 2.5 V6 hadde den på verksted får å bytte bankke sensor å 2 lambdasonder fikk tilbake bilen med løs eksosmanufold å Tikking fra den indre toppen å den går ikke på tomgang når den blir varm å det blåser fra et rør som går bak under innsuge ?? den var ikke sånn før jeg leverte den å det er nå mye dårligere krefter i motoren en det var før jeg leverte den Hilsen Jan Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet November 3, 2010 Rapporter Share Skrevet November 3, 2010 Jeg er ingen proff innen mazda, men om manifolden er løs lager noen biler en tikkelyd som kan minne om ventiltikking. Så mulig dette forsvinner når manifolden blir ordentlig festet. Ang. stussen hvor det blåser får du bare lete etter en ledig slange som kanskje har ramlet av. Uansett hadde jeg bare kjørt på verkstedet igjen og fått de til å fikse det de har gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg