Mæland Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hei! Har en pontiac turbo trans am 1980 mod, som jeg har litt problem med.. Motoren er rett og slett skikkelig "dæv", når jeg gir bånn pinne er det ikke fort det går får å si det slik. Lurer egenli på hva dette kan vær? noen erfaringer? Bilen vil heller ikke yte mer når den når 3500 omdreininger, er en slags sperre vil jeg tru. Noen som har svar på dette eller i det minste tanker :)? Setter pris på alle svar! Mvh Thomas Mæland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 får du opp lampe om at motoren går for varm? kan være vannpumpa som går og motoren kveles av det. Har akkurat hatt de samme symptomene på to andre biler (på en måned tro det eller ei), og i begge tilfeller var det vannpumpa Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mæland Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Trur egenligt ikke at det er vannpumpen får da ville det vell i teorien gått an å gi bånn pinne en liten periode før bilen ble varm? Men jeg skal sjekke det opp! Takk får svar! Men jeg har lest at disse 301 motorene er svært daffe uten turbo, å som jeg ser det er ikke motoren min i stand til å få turbotrykk engang, så det kunne jo ha vert turboen eller evt turbotrykks-computeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Trur egenligt ikke at det er vannpumpen får da ville det vell i teorien gått an å gi bånn pinne en liten periode før bilen ble varm? Det stemmer det. De kjører et stykke før man må kjøle de ned noen minutter igjen. Men jeg skal sjekke det opp! Takk får svar! Men jeg har lest at disse 301 motorene er svært daffe uten turbo, å som jeg ser det er ikke motoren min i stand til å få turbotrykk engang, så det kunne jo ha vert turboen eller evt turbotrykks-computeren.. 301 uten turbo er veldig daffe motorer ja. Særlig siden de sitter i en 1700 kg bil Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg