seugard Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Jeg har en forsterker og en 10" sub i passaten min. Spilleren jeg har er en enkel sony spiller. Når jeg skrur av bilen/strømmen så står fortsatt forsterkeren på. Har ikke mye greie på dette, men denne skal vel egentlig skrus av samtidig som spilleren skrur seg av eller bilen skrur seg av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Du må koble en kabel fra remote på spilleren, ofte en blå med hvit stripe på remote på forsterkeren. ellers kan man ta en liten joker og koble den på lysa ellerno :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seugard Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 har kobla til remote kabelen ja. hehe funker det å ta det på lysa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Det går helt fint :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Her og er det berre å måle spenninger. Finner fort ut kva som er problemet da Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg