opelvectra2010 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hei, jeg har en 1996-modell Opel Vectra 2.0i CD (155.000 km) som har sprukket topp-pakning, verkstedet skal ha 15.000,- for å fikse det sånn cirka. Tror dere jeg får solgt bilen som den er nå, isåfall til hvilken pris kan jeg forvente å få solgt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 40 visninger, men ingen svar :( Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki er 50 Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 mellom 5 og 10000 en plass kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Lit avhengig av tilstand, men disse ligger vel ikke så høyt i pris i utgangspunktet. Ser ut til å ligge mellom 20 og 30k for normale biler, oppimot 40 for gode, og nedover for litt dårlige, får du 10, så selg, en bil med gåen motor er ikke så mye å ha, og salgsprisen gjenspeiler hva noen er villig til å gi for å enten fikse opp elelr plukke i deler. Mine tips: Vurder å fikse opp bilen for å beholde den selv, vurder å selg den som den er, vurder å selg den etter nødvendig rep. er bilen bra er alternativ 1 kanskje det beste, har den noe som vil trekke opp prisen betraktelig(utstyr, motor elelr tilstand) så vurder den av de to siste som vil gi deg mest penger i kassa, det kan variere en del. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra2010 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Takk for svar. Den har en 2.0 liters motor og er veldig pen i lakken, angel-eyes lykter fremme og xenon lykter bake. Meget fin både innvendig og utvendig - det er igrunn bare denne toppakningen som er problemet. Vil helst gå for det alternativet som er å selge den som den står nå, siden jeg har kjøpt meg ny bil. Skal få tatt noen bilder og lagt den ut på finn, så får vi se om noen vil ha en billig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 kjøp min da vel.. se vectra til salgs.. ta motoren fra min bil oppi din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg