shape01 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hei, Det er jo ingen tvil om at Gumball 3000 er ett hett tema. Vi er 2 kolleger som tenkte registrere oss infør eventet 2011 hvor løypen går mellom London og Istanbul. Kan bli ruggit spennende. Registreringsavgiften er jo ikke akkurat gratis, men hvis sponsorer dekker noe av beløpet så er vi overklare til å bli registrert. Vi har lansert en blogg i anledningen som vi oppdaterer med jevne mellomrom. Ta gjerne en kikk på vår blogg. Har akkurat også lagt ut en intressant artikkel som nylig kom på trykk i Porsche Classic Magazine. Hvis du har noen tips, ideer eller kommentarer, så fyr løs! Enjoy! /Carl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Håper dere finner sponsorer og får vært med! Dette er en drøm for meg også... :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shape01 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Hallå! Tenkte passe på å fortelle om at det går rykter om at Viasat 4 kjør en dokumentar om Gumball denne uke. Noen som kjenner til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Hallå! Tenkte passe på å fortelle om at det går rykter om at Viasat 4 kjør en dokumentar om Gumball denne uke. Noen som kjenner til dette? Den serien jeg,Erik og Mackan lagte under årets rally kommer på viasat 4 den 17.nov med en dobbelepisode fra kl.20.35 Så følg med... Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 http://www.tv6play.se/program/gumball Der har dere alle episodene, så slipper man å vente til de blir sendt i Norge Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Det stemmer på en prikk,men det er ikke norsk tekst der da,hehe Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 http://www.tv6play.se/program/gumballDer har dere alle episodene, så slipper man å vente til de blir sendt i Norge Likte du serien da? Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Var det spill for galeriet eller er det fakta at du holdt på å ødelegge turen før den startet i London? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 jeg er bil gal,og driter selvsagt i sightseeing,så jeg var slett ikke ute på det,jeg var på vei til london med porschen jeg.. Jeg er da mann..hehe Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 "Alle ska få"....... :D Så ut te å vær en morro tur. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 jeg er bil gal,og driter selvsagt i sightseeing,så jeg var slett ikke ute på det,jeg var på vei til london med porschen jeg.. Jeg er da mann..hehe Godt å høre. Ja det jeg begynte å stusse på. Du skulle jo bruke pengene fra Bunkeren eller hva det showet het på å være med og du samler på effekter. Er med i konkuranser så synes det skurret litt at du satt på resturant eller hva de sa og holdt på å øderlegge innmeldingen. Derfor jeg måtte spørre. Ble sent i går hvertfall. Så gjennom alle 8 episodene og kom meg ikke i seng før 4 i natt. Men det så hvertfall ut som om dere hadde en bra tur da:) Hva skjer foresten med bøtene? Har du betalt de eller bare gir du F? Er det egentlig noe fare for at politiet i Canada skal kreve inn pengene av deg her i norge? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shape01 Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 Hei Ivar! Hyggelig å ha deg med i tråden :). Kan jeg friste med lite flashbacks fra i våres? Fikk endelig lagt en kort film av de klipp jeg tok opp fra Anderstorp (+++). Drive safe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 Ein ting eg har lurt litt på. Kva skjer egentleg med løpsbilane etter løpet. Kor ender dei opp? Blir dei solgt? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shape01 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Actros, Vilke løpsbiler er det du mener? Det er jo "vanlige" folk som stiller opp med sine egne leketøy. Hvis du tenker på driftbilen i videon så er det "Fast Kennys" oppvisningsbil som jeg antar han har med på de forskjellige shower og konkurranser han deltar på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg