Neo2000 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Heisann. Sliter litt med bilen min om dagen. Når det er kaldt eller rått ute om morgenen så er den som regel tom for strøm. Ellers i sommer har det ikke vært noe problem. Også har den sporadiske problemer med å tenne virker det. Vrir om nøkkelen og bilen går opp på 1-1.5k rpm før den stopper. Skjer alt ifra 1gang til 10ganger. Men vært bra noen dager nå. Noen som har noen ideer om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmis Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 (endret) Det er startsperra som gjør det på min ihvertfall. Leste noe inne på forumet her om at man kan lodde tenninga for å koble den ut e.l. Hadde jeg bare funnet det igjen... Edit: Takkt il al3x http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397&page=2 Endret Oktober 4, 2010 av Kimmis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg