Gå til innhold

Outback 2010 mod og Bluetooth

Ranger emnet


h-ytter

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har kjøpt meg en Outback 2010 modell som har Bluetooth handsfree. Problemet er at hverken forhandler eller Subaru Norge kan fortelle meg hvilke mobiltelefoner som har 100% funksjonalitet mot Subaru. Det eneste jeg har fått vite at Subaru har problemer med de fleste Nokia modeller..

I USA har de skjønt det:

http://www.subaru.com/engineering/electronics-audio/bluetooth.html

 

Er det noen som har ny type Outback og tlf som virker mot Bluetooth ? Hvilken telefon ?

 

mvh

Hans Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Hei,

 

Jeg har kjøpt meg en Outback 2010 modell som har Bluetooth handsfree. Problemet er at hverken forhandler eller Subaru Norge kan fortelle meg hvilke mobiltelefoner som har 100% funksjonalitet mot Subaru. Det eneste jeg har fått vite at Subaru har problemer med de fleste Nokia modeller..

I USA har de skjønt det:

http://www.subaru.com/engineering/electronics-audio/bluetooth.html

 

Er det noen som har ny type Outback og tlf som virker mot Bluetooth ? Hvilken telefon ?

 

mvh

Hans Petter

Hei!

 

Har sjølv ein 2010 Outback 2,0D Premium med Mc Intosch anlegg. Bluetooth fungerar fint med Sony Ericsson tlf. Har parret både min og min kone sin. Tlf liste må overføres manuelt (via bluetooth) og det går greit. Koplar seg saman automatisk kvar gong eg set meg i bilen. Lyd og alt er heilt topp. Kan berre ha 1 tlf kopla opp i gangen. Har du prøvd med andre merker enn Nokia? Lykke til. Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Da har jeg fått meg Sony Ericsson tlf. og det fungerer som bare det.

 

Litt tungvint at man ikke får overført hele telefonlisten i en omgang men må ta en kontakt av gangen.

 

Tusen takk for input:-)

 

mvh

Hans Petter

 

Hei!

 

Flott at det virkar.

Viss du opnar tlf liste, markerer alle og så tar send via bluetooth, får du kanskje lagt inn alle..

 

God Jul!

 

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har 2010 Legacy med dette Mc.entoch eller noe anlegget. Jeg har en Nokia E75. Ikke den nyeste telefonen, men.

Det gikk greit å legge den inn, men jeg har ikke fått til å kopiere over telefon lista. ( har ikke prøvd så veldig heller ).

Den virker ellers fint med lyd og slik, men noe jeg har reagert på er når jeg har tatt i mot en samtale tar det litt tid før vi høre hverandre. Hadde en nyere Volvo før denne og da var den der med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår