frankhovin Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 "Alle" bilfolk jeg snakker med har gjentatt om og om igjen hvor fantastisk BMW er, og tilslutt har jeg tenkt at jeg må ta en titt på noen brukte eksemplarer for å se om det er noe i det de sier mht. både kvalitet, driftssikerhet og det meste annet. Det jeg imidlertid lurer på: Det snakkes mye om 5-serie som stasjonsvogn og bruktbiler. Men hva er egentlig de relevante forskjellene på 5- og 3-serie bilene? Jeg ser f.eks. på et par 2002-mod. 318/320 turbo-diesel stasjonsvogner - er dette bare tullebiler sammenliknet med større BMW-er, eller ligger forskjellen(e) hovedsaklig i størrelsen på motoren og karosseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankhovin Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Seriøst? Ingen som vet eller gidder å si noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Det kan ta litt mer enn et døgn før du får svar, så tålmodig bør man være. Det er en helt klar størrelsesforskjell på 3 og 5-serie. 5-serien har ofte større motor som følge av dette, bedre komfort, ofte mer utstyr. 3-serien er en relativt liten bil, så det kommer an på hva du trenger egentlig. Tror ikke det skal være noen kvalitetsforskjell mellom disse to, ikke noe særlig ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 320 diesel er flotte biler det! den største forskjellen er karosseriet! begge typer blir levert med samme type motor, men 5 serien har også større motorer... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankhovin Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 En streit lillebror, altså? Takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg