Nikita Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 JEg har en passat 2001 modell som jeg har byttet til LED lykter bak, men har hatt noen problemer med de. Når jeg skrur på lysa ( er en importbil ) så hender det at lyktene bak ikke lyser som de skal, noen ganger ingen av de, andre ganger bare ene lykta bak, og noen ganger bare ett av lysene påå hver lykt. Idag dukket ett annet problem opp, var hos veterinæren, og når vi kom ut til bilen var det ene lyset på, men bryteren var slått av..... Foslag? Har fått tips om og øke sikringen, men dette hjalp en liten periode bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Hei Et dumt spørsmål fra meg, men står kontakten i lykta rett veg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja, alt skal være koblet riktig, har gått over det elektriske der opp til flere ganger. Neste vi skal foreta oss nå er en diagnose test, mulig jeg må bytte noen releer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg