Renax Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Vil gjerne kjøpe en hel og orginal hattehylle til Golf 2, evt bytte med min, min har huller til 6x8" høyttalere... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har en med huller til 6x9 om det er av interesse. Går billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 vil ikke ha huller, kjører 4x6" (orginalstørrelse) i sidene Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Waage Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Eg har hel bil inkl. hattehylle uten hull som selges i deler:) ka trenger du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg