Gå til innhold

Girkasse Ulyd Accord 1990


stensjaG

Anbefalte innlegg

God kveld!

 

Jeg har en ulyd i girkasse/clutch. Når jeg tar igang i 1 gir, kommer det en stygg klakkelyd. Og vis jeg står i fri og slipper ut clutchen kommer også en svak ulyd, som om det ligger noe løst å rasler i drivverk eller noe.. Noen anelse om hva det kan være? Det siste kan jo være utløserlager eller noe slikt, men hva med det første, ulyden når jeg tar igang i 1. gir og resten av gira?

 

Og en ting til; Er girkassene på de forskjellinge 1990 Accordene (i, EX, og EXI) like? Har en EXI og lurer på om det er samme kasse som på en 2.0i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår