Gå til innhold

Han lever enda!

Ranger emnet


DRFT-R

Anbefalte innlegg

Siden dette er tråden til mr. Offtopic 2010 og vi penset inn på krig, så må jeg bare klage litt over at folk tar noen knullesitater ut av proposisjoner. Tøffe, usmakelige kommentarer har og vil det alltid være i krigsområder, det er en måte å avreagere og holde motet oppe på. Skjønner ikke at folk som aldri har tjenestegjort, og en idiot av en norsk forsvarsminister, klarer å bli moralsk forarget på bakgrunn av en reportasje i et manneblad. Finnes viktigere ting å bruke energien på enn soldater som ikke er drillet i medieåndtering!

 

44616_149035115125682_100000575824880_353518_2456470_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke så vanskelig men du skal ikke gi deg for å si det slik! du må lene deg langt ut, og må høyt opp med forhjulet for å få det til, men jeg gikk av sykkelen i 70KM/T i juni ved hurum på denne måten.. sto på setet. kjørte rundt 90-100 og skulle bremse ned fordi vi holdt på å taigjen en lastebil!.. gikk litt for langt bak og før jeg visste ordet av det var beina mine i bakken..

 

satan det var en tur.. gikk på trynet i tskjorte.. værste såret jeg fikk var lett skrape på albuen og lita flekk på ankelen.

kompisen min som lå side om meg holdt på å bli truffet av sykkelen ;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen er det staten driver med om dagen istedet for å asfaltere så virker det som at de heller på tjære og strør over stein så det utgjør overflaten. ikke bare er det grovt som faen, men steiner LØSNER!

 

spol frem til ca 54 sec, sett på HD og se steinene komme!! tror du jeg skvatt da jeg fikk en i trynet og par i brystkassa! ble helt satt ut jeg!

 

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så vanskelig men du skal ikke gi deg for å si det slik! du må lene deg langt ut, og må høyt opp med forhjulet for å få det til, men jeg gikk av sykkelen i 70KM/T i juni ved hurum på denne måten.. sto på setet. kjørte rundt 90-100 og skulle bremse ned fordi vi holdt på å taigjen en lastebil!.. gikk litt for langt bak og før jeg visste ordet av det var beina mine i bakken..

 

satan det var en tur.. gikk på trynet i tskjorte.. værste såret jeg fikk var lett skrape på albuen og lita flekk på ankelen.

kompisen min som lå side om meg holdt på å bli truffet av sykkelen ;!)

 

Styggen! Skulle sagt fra så kunne jeg filma det hele:ratatatat Har du noen filmer fra ute rundt Hurum eller?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår