RiksTv Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 hei, har nettopp bytta toppakkning på min Citroen ZX 1.4I. etter at jeg bytta takkninga bytta jeg også registerreima, men har stilt reima inn etter merkene på veiva og på kam hjulet, og bilen starter fortsatt ikke.. hadde start i ca 3 sekkunder, før jeg stoppet den pga at reima til dynamoen ikke var på.. når alt var montert igjen, startet bilen, men gikk urent i noen sekkunder før den stoppet, og jeg har ikke fått start igjen.. noen som vet hva det kan være ? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Er nok mulig at du har bomma et hakk på registerreima... Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Er nok mulig at du har bomma et hakk på registerreima... har dobbelsjekka 1000 ganger, og den står på merkene på både veiva og kammen.. kan det fortsatt være feil ? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Glemte ikke å sette på noen slanger eller ledninger da? :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Glemte ikke å sette på noen slanger eller ledninger da? :D nei, faktisk ikke :P Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Og reima har ikke hoppa over. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 kan ikke være start spærra som slår?, kjekk også bensin slanger som er koblet feil eller no Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg