Gå til innhold

Radioantenne

Ranger emnet


Blanklaks

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har problemer med radioen i min passat stv. 98mod

Har prøvd med to forskjellige radioer, to for skjellige antenner.

Har også byttet til ny antenne kabel hele veien fram og forsterker.

Problemet er at radioen detter ut hele tiden, der andre biler ikke har problemer i det heletat.

Radioene jeg har prøvd er i orden for de funker som bare det i andre biler.

Har også hørt andre som klager på at det er håpløst med radioen i passaten, dette gjelder da stasjonsvogner.

 

Er det noen her som har en god løsning på dette, kan anbefale ei antenne som funker på passat så er jeg veldig takknemmelig for det.

 

Mvh

Blanklaks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei

 

Takk skal du ha men jeg har lest igjennom så mange treff på google uten å finne noe løsning på dette.

 

Virker nesten som man må ha ei ekstra kraftig antenne på passaten for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har uoriginal spiller, har du den riktige adapteren til antenna? Du må ha en adapter som sender strøm inn i antennekabelen for å få den originale antenneforsterkeren til å funke. Hvis du var klar over dette så er det jo greit, ville bare nevne det.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har uoriginal spiller, har du den riktige adapteren til antenna? Du må ha en adapter som sender strøm inn i antennekabelen for å få den originale antenneforsterkeren til å funke. Hvis du var klar over dette så er det jo greit, ville bare nevne det.

 

Alt det er i orden.

Kan legge til at den første antenna var original, den andre jeg prøvde kjøpte jeg på biltema.

Mulig det blir bedre med ei dyrere antenne, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår