mazdak Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Meget fin bil du har! Har tenkt veldig mye på Rav4 nå som bilen min (06 Yaris D4D) er vraket. Den passer perfekt til mitt bruk. Forbruket bekymrer meg litt da den skal brukes en del i byen, og vil ikke ha noe som bruker over 0,7 på mila pga. studentøkonomien! :) Har du noe oversikt over hva din bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hvor ble det av deg i vinter da? har vært veldig stille her synes jeg, koser du deg med bilen i snøen kanskje? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 (endret) Nei, ingen kosing i snøen her. Bilen skal vekk, jeg er ferdig med Toyota for godt. Blir nok et annet merke for min del, muligens går jeg tilbake til det merket jeg hadde før, har aldri hatt noen form for problemer med det =) Mazdak: Har inntrykk av at den bruker det håndboka sier, rundt 0,6 på landevei og kanskje rundt 0,75 i byen. Kommer an på hvor glad ddu er i å bruke høyrefoten ut av kryssene. Er du varsom, gå den ganske billig. Men velg bensin istedet. Drivstoffet er dyrere, men servicene er billigere og du slipper svinghjulsproblemer. Sistnevnte hjemsøker disse bilene så det holder på dieselutgavene. Endret Mars 8, 2011 av A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2011 Oi da, nå var du ikke så positiv synes jeg, trist og høre du skal selge da, jeg trives godt med rav`n har bensin og automat jeg da. hva blir det på deg nå da? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 (endret) Er ikke helt avgjort hva det blir, men Toyota blir det ikke i hvertfall, dersom vi går for å bytte. Regner med at vi gjør det. Jeg har vært og prøvekjørt siste skrik fra Opel, en Astra Sport Tourer i Sport-versjon, fantastisk god bil. Nydelig interiør, fin å kjøre, bra utstyrt, nydelig eksteriør, hva mer kan man ønske seg. Blir litt mer i billån, men det skremmer meg ikke. Har alltid hatt Opel før, og aldri hatt problemer med de, til tross for at det var mindre attraktive modeller enn den jeg har prøvd nå. Her er et bilde fra fordums dager med Opel, tok en rekke premier med denne bilen, blant annet Peoples Choice. Moro =) Men har ingen slike planer lenger da, selvom om jeg har sett meg ut en Sport-versjon med OPC-pakke i utstyrslisten =) Endret August 29, 2011 av A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Jeg skjønner, er mye fine biler rundt om utentvil, den der har du vært flink med de t må jeg si :) jaj lykketil videre ded bilvalget deres da :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Denne havnet vi på, skikkelig bil det, har kjørt en del forskjellige biler, men ingen har vært så komfortabel som denne =) http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/astra/281867-hentet-ny-bil-forrige-uke-astra-sports-tourer-sport-opc-line-1-7-cdti.html Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg