Drunken_M Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Det er faktisk ikke så vanskelig å bygge om til turbo motor. Du trenger omtrent bare motor og hjerne til 1.8t :) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the king Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Du får ganske billige turbo-quattroer, så jeg ville kjøpt en slik. Som du selv sier er det mest stasjonsvogn. Og jeg syntes jeg A4 stasjonsvogn ser best ut.Du er jo mekaniker så du kan du kjøpe en med litt deffekter om du kommer over en. Uansett er du jo forberedt når du kjøper en billig bil i tilfelle det skulle dukke opp noe. Du har jo f.eks DENNE. (Men det står ikke opplyst km-stand) Eller DENNE. Kjøper jo selvfølgelig heller Turbo quattro om jeg finner en :) Den øverste du linka til likte jeg :) Har jo god tid enda, så får se hva jeg har råd til osv... Drunken_M: Er vel ingenting som er bare da :P Men ser hva det blir til, tror muligens jeg kjøper quattro om jeg ikke finner en TQ, føler det er bedre til mitt bruk, så får jeg heller komme tilbake til å konvertere til turbo etterhvert. Den 1.8 literen er det vel nok kraft i for en 18 - åring uansett ;) Tusen takk for svar alle sammen, har vært til stor hjelp! Siter 95' Golf 3, 2.0 Gl - Solgt 90' Mercedes 230e - Død 96' Ford Fiesta kul edition - Kasta 90' Volvo 240 (snart turbo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 125hk og firehjulsdrift er morro på vinterstid, hadde en sunny 1.6slx med 4x4 til førstebil. Denne hadde en 70hk gasser motor som var nok for å gjøre vinteren ekstremt morsom:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg