omega3000-24v Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Hvordan kan jeg enklest bytte varmeapparat registeret på en 93mod omega? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Det sitter bakom midtkonsollen, mot torpedoveggen helt nederst. Må løs med noen deksler under hanskerom og trolig ett deksel mot mittkonsoll nederst innerst mot torpedovegg. Du bør sette på klemmer på slangene på motorsiden av torpedovegg, deretter løsner du en skrue mellom rørene inn på reisteret og trekker rørene av registeret, det vill komme noe kjøleveske, så ha noe under som suger dette opp raskt. Husker ikke hvordan selve registeret er festet, men jeg tror det bare er å trekke det rett ut. Pass på at pakningene sitter rett når du skyver det på plass. Byttet på min, men det var i 2000, så håper dette kan hjelpe deg. Skal bare ta maks en time å gjøre det. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg