golf1,8cl Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Jeg har vært på EU-kontroll med min GOlf 3 og fått 2er-mangel på dårlige innfestinger (begge bak). Er det noen som vet om det er tilstrekkelig å bytte kun gummiforingene, og ikke også stålhylsa di sitter inni (som ser ok ut)? Gummiforingene fås kjøpt løst. Takknemmelig for kloke svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Holder å bytte foringene ja. Er det bakre foringene i bærearmene foran, eller i bakakselen? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1,8cl Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Takk for svar! Jeg mener det er i bakakselen. Bestemte meg for å bytte både gummiforing og den hylsa di sitter i (som leveres som sett) da leverandøren var tom for kun gummiforingene. Jeg sliter litt med å få foringene helt på plass. Har kjøpt gjengestag og trukket de inn så langt det går, men får de ikke helt inn. Har du noen gode tips for hvordan jeg kan få presset de helt inn? Finnes det verktøy for dette? Hvordan gjør de det på bilverkstedene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgmekaniske as Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 hei. vi har gjort den jobben noen ganger og har brukt gjengestag og ei stor pipe. drar det på plass. funker hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf1,8cl Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Jeg brukte skrustikka og presset de på plass. Problemet med gjengestaget var at gjengene ga etter. Mulig det hadde vært bedre å bruke syrefast stål. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg