dropface Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 (endret) Et kjapt, enkelt spørsmål. Jeg har en JBL GTO504-forsterker og en subwoofer. Subwooferen har skruterminaler. Skal jeg koble en signalkabel fra suben rear speaker output til forsterkeren? Under REAR så har forsterkeren en phono-inngang med funksjoner som bass boost osv, hva brukes den til da? Slik ser utgangene på forsterkeren ut: JBL GTO504 Manual Endret September 20, 2010 av dropface Siter bimmeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Du bruker selfølgeligt høgtalerledninger ifra forsterker til høgtalere. Eg kom ikkje inn på sida du linka til, men eg bruker ikkje bassboost o.l. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropface Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Du bruker selfølgeligt høgtalerledninger ifra forsterker til høgtalere.Eg kom ikkje inn på sida du linka til, men eg bruker ikkje bassboost o.l. Ja, i og med at det er en subwoofer, kom det ikke som en selvfølge for meg skjønner du. Men ok, måtte være sikker. Siter bimmeeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg