lauritzm Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Heisann. Har en 84' Volvo 360. Hele venstre baklys fungerer ikke, dvs. ryggelys, blinklys, "kjørelys" (det røde som lyser hele tiden) og bremselys. Alle disse lysene fungerer fint på høyresiden. Har sjekket pærene og sikringene. En av pærene var gåen så jeg byttet den, fremdeles null lys i venstre baklys. La også merke til at venstre skiltbelysning bak fungerer, men ikke høyre. Når jeg blinker til venstre blinker pæra dobbelt så fort som til høyre. Peker alle tegn på en ledningsfeil eller? Kan det være en jordingsfeil? Har null peiling på bil, spesielt det elektriske. Har ikke fått målt strøm i lysene bak enda siden jeg ikke har måler, men skal prøve å få gjort det snarest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Er lampene på bakluka? Da sjekker du om ledningene har fått seg ein knekk Og so måler du litt om kva som mangler ved lampene. (jord eller 1v eller begge deler) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lauritzm Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Er lampene på bakluka?Da sjekker du om ledningene har fått seg ein knekk Og so måler du litt om kva som mangler ved lampene. (jord eller 1v eller begge deler) Har fått målt og testa litt nå sammen med en kompis som er elektriker. Virker som om hovedproblemet er at det er så jævla dårlig kontakt over hele linja og utslitte støpsler og litt sånn. Skal se om jeg får tak i noen litt bedre støpsler på bilopphøggern, eller burde jeg se på noe uorginalt her, type Biltema? Takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg