Pizzaboi Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ok. Nei, tror jeg må vente med å handle noe mye mer på bilen. Er student for tiden så jeg må prioritere andre ting. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ok:) Hvor bor du forresten? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Verdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Da har jeg bestillt tåkelys med gule glass, nye lykter til fjernlysene + gule pærer og nytt chrome emblem til grillen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Nye fjernlys og emblem i grillen er montert. Snøen har også kommet helt plutselig. :p På med vinterfelger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Syns vinter felgene var finere jeg. Retro! Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Syns vinter felgene var finere jeg. Retro! Haha. Det er nok vinterfelgene som ligger på bakken på siste bildet.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Har allerede begynt å tenke på felger til neste sesong. Muligens SportMaxx 002 i 15x8, eller 16x8 ET0. Med Rødt senter. Skal i tillegg skaffe camberkit foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ville heller ha beholdt Fittipaldiene enn å kjøpe dårlige felger som Sportmaxx:) Grunnen! Camber foran trenger du ikke noe kit foran for å justere, og bak trenger du enkelt og greit vanlige skiver å legge imellom. Enkelt og minst like bra, samt billigere, enn å kjøpe kit til mangfoldige kroner. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Shit! Så ikke bra ut det der.. Skal uansett beholde Fittipaldiene. :) Kunne tenkt meg breiere felger. Vil ha mer flush. :) Vil jo bare se rart ut med 15x7 felger med 165/50 dekk og 20mm spacing på hver side rundt om. :p Angående camber så er det skiver jeg mener bak ja. Får se hva det blir til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Vinterfelger på. Alt for mye gummi.. 185/60-14. :P Ser fram til vår, sommer og tørt føre. :P Fikk også tåkelysene jeg bestillte fra ebay i dag. Skal prøve å få montert dem til helga. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg