turbo_fun Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei Hei, Noen der ute som har erfaring med å bytte bærearmer på 1996modell? Skal bytte dem ,men er ikke helt sikker på åssen jeg gjør det. Er det bare å jekke opp bilen og så er det bare å skru eller er det noe annet jeg må ha i tankene når jeg begynner med dette? Håper noen kan svar meg på dette raskt;) Siter x1988 mercedes 260e:)x1999 opel omega b2x1994 lancia themax1995 opel omega b1<p>nåværende biler:mitsubishi lancer evo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Dette ser du egentlig ganske fort når du begynner på det, er jo berre staget som skal byttast regna eg med? Har du nye foringer, er ein liten fordel og bytte dei og når du først har da sundt. Men vil anbefale og ha bilen såpassa høgt oppe at du får beina dine unde, og for guds skyld legg unde noken dekk eller etteleranna i tilfelle bilen detter ned. Dette kan skje og det skjer fort! Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Regner med at du skal sette på nye bærearmer med nye bærekuler? Veldig kurant jobb dette. Du trenger bare en kraftig hammer til å banke løs div bolter osv med. Særlig bolten som sitter festet oppe ved demperen må bankes ut med makt. Ellers er det bare å kjøre på, dette er veldig greit. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg